Meraki Marketing, CETIN: CETIN Kid Edition gyereknap

150 150 HRBEST
  • KKV
  • CETIN_Kid Edition_HRBEST 2025_one pager-af500f2d
  • A CETIN immáron második évadába lépett programja, a STEMpowered by CETIN a középiskolás, pályaválasztás előtt lévő lányokat célozza meg. Ebben a programban aktívan résztvevő munkatársaink – az úgynevezett „buddyk” – részéről jött a felvetés: mi lenne, ha a dolgozóink gyerekei is betekintést nyerhetnének a STEM világába, a CETIN mindennapjaiba? Miért ne élhetnék meg a cetinesek gyermekei is azt a sokféle színes lehetőséget, amit a STEMpoweredben a „külsős” résztvevők már megtapasztalhattak?

  • A CETIN – szervezetileg fiatal vállalatként – fontosnak tartja a közösségépítést: ezért kiterjedt és folyamatosan bővül saját wellbeingprogramunk. Ebbe a sorba ágyaztuk be az ötletünket.
    Egy olyan gyereknapot szerveztünk (első alkalommal a cég életében), amely a CETIN-re jellemző jegyekkel rendelkezik:
    köze van a távközlési tevékenységeinkhez,
    kreatív és formabontó programokból áll,
    összehozza a gyerekes családokat,
    behozza a korábbi kezdeményezésekkel még nem elért korosztályokat,
    szerepet kap benne a cég életében egyre meghatározóbb generatív mesterséges intelligencia is.
    Magyarán egy nem mindennapi eseményt szerveztünk: ez a gyereknap és a „Bring Your Child to Work” egyedülálló ötvözete, a CETIN-re jellemző barátságos körítésben.

  • A résztvevő 50 gyereket két korosztályra bontottuk: 10 év alatti, valamint a 10 év felettiekből és középiskolásokból álló korcsoportra.
    Ugyanazt a képzési folyamatot vittük végig mindkét csoportra, de mindegyiket az adott korosztály saját nyelvén és értési szintjén.
    Ízelítőt adtunk a CETIN működéséből, munkatársaiból és érdekes munkaköreiből.
    A gimnazistákat karriertanácsadással vártuk 6 különböző speed dating jellegű állomással, ahol másik programunkból, a STEMpowered by CETIN-ből már képzett és profi mentorokkal és buddykkal beszélgethettek.
    A CETIN szívét (a műszaki háttér legfontosabb részét), a 0-24 órában működő Network Operation Centert (NOC) szintén mindkét csoport tagjai is meglátogathatták.
    Az általános iskolásoknak szólt a 6 állomásból álló CETIN Magic Tour (HR, pénzügy, beszerzés, IT, ipari alpinizmus, NOC), amelyben mélyebb bepillantást kaptak a vállalat működésébe.

    Interaktív előadást szerveztünk műveltető oktatás és élménypedagógiai eszközök használatával.
    Lehetőség nyílt darabokra szétszedett, majd összerakott laptopok kapcsán a műszaki háttértudás átadására.
    A gyerekek bejárhatták az épületet és az azt körbevevő gyönyörű, fás-erdős környezetet.
    A legkisebbeknek állásbörzét szerveztünk a rájuk szabott, játékos formában.
    A CETIN ötödik születésnapja apropóján egy olyan „5 év, 5 kérdés” jellegű kérdőívet kellett kitölteni, melynek helyes megválaszolásához fel kellett kerekedni az épületben.
    A „Mit játszunk?” csoport tagjai, köztük társasjáték-tervezők tartottak társas-csoportos foglalkozást. Ennek különlegessége az volt, hogy a munkavállalói képességeket erősítő játékokat hoztak be magukkal (pl. Cégépítők társasjátékot).

    CETIN-es tetkót kérhettek a résztvevők, melyre már rákerült a CETIN új toborzási kampányának a szlogenje is („Hatással leszel a világra”).
    AI-jal készített, többek közt CETIN-es eszközöket ábrázoló színezők várták a művészibb vénájú gyerekeket.
    Mivel a toborzási kampányunk vezérgondolata a „Milyen lenne az élet CETIN nélkül?”, ezért ez lett a gyermekeknek meghirdetett rajzpályázat témája is.
    A gyerekeket rengeteg új élmény érte a nap folyamán. A mentális túltelítődésüket megelőzendő, szenzoros szobát rendeztünk be nekik.
    Az épület akadálymentesített, de mi a neurodivergens kollégák és gyerekeik számára is akadálymentessé tettük az eseményt.

    Reggel 10-től délután 4-ig összesen 22 aktivitást szerveztünk.
    A legnagyobbak az őket jobban érdeklő tematikával, például a fenntarthatósággal egy külön tematikus szobában találkozhattak, ahol megtudhatták például, hogy napi 3 óra tiktokozás mennyi víz pazarlásával jár.
    A „Kicsi stylist nagy napja” akciónk keretében néhány szülő a gyermeke által kitalált és összeállított ruhában vett részt a rendezvényen.
    A telefonkirakós aktivitásnál sorrendbe kellett rakni 16 mobiltelefont a megjelenési évük szerint.
    Ezen a napon a vállalat konyháján külön gyerekmenüt készítettek a résztvevőknek.
    A rajzversenyre érkezett gyerekalkotásokból az AI segítségével mozgófilmet gyártottunk.

  • Átlagos elégedettség: 4,79/5,00 (95,7%).
    Top Box Score: 85,7%
    Pozitív értékelési arány: 92,9%
    Negatív értékelés: 0% - egyetlen család sem adott negatív visszajelzést!
     A kampány eredeti célkitűzései - közösségépítés, STEM-tudatosság növelése, generációk összekapcsolása - mérhetően teljesültek, amit a 0%-os negatív visszajelzési arány és a 22 különböző aktivitás magas részvételi mutatói igazolnak.

  • Munkáltató márka építése, megtartási képesség javítása, dolgozói elkötelezettség erősítése.

  • A legnagyobb kihívás: 22 különböző programot szervezni két korcsoport számára, miközben az irodában munkavégzés folyt.
    A legnagyobb tanulság, hogy nem szabad megelégedni a megszokott ötletekkel: a CETIN Kid Edition ötvözte a hagyományos gyermeknapi programokat a CETIN hight-tech, műszaki környezetével – lásd az AI-jal megmozgatott gyerekrajzokat – miközben játékosan és félig komolyan a CETIN értékeivel, világával is megismertette a gyermekeket.

  • Ez egy formabontóan gazdag és egyedi, a CETIN világából inspirálódó gyereknapi rendezvény lett. Nem csupán egy játékokból álló gyereknap, hanem egy élményalapú tanulási és közösségépítő esemény. A program ötvözi a „Bring Your Child to Work” napot a STEM-élményekkel.

  • A CETIN Hungary részéről
    Bánóczy Lili: koncepció, ötletek, megvalósítás

    A Meraki Marketing részéről
    Jámbor Iza: koncepció, ötletek, megvalósítás
    Mózsi Richárd: grafika
    Kánai András: ötlet, szövegírás

  • Meraki Marketing Kft.
  • CETIN Hungary Zrt.

Leave a Reply