ROBOKALAND

 RoboKaland Ökotudatos Jövőért Nonprofit Kft.


 

Mi a pályázatban bemutatott projekt / megoldás előzménye, oka? Milyen problémát akartok megoldani / céloztok meg vele? Miért pont ezt?

Gyakorlat és élményközpontú oktatás és mentorálás)
E-hulladék-, tervezési-, kivitelezési problémák megoldása
Tervezett elavulás megsemmisítése(az 1920-as évektől kezdődően)
Speciális Nevelési Igényű, autizmussal, valamint, fogyatékokkal élő fiatalok felkarolása, tehetségkutatás
Pályaorientációs hiányosságok (okozta) Szakemberhiány
Klíma / környezeti válság
Írd le milyen vállalati környezetben, milyen céllal, milyen elvárások mentén indult el a nevezett HR-aktivitás. Amennyiben pontos célszámokat, KPI-okat (Key Performance Indicator) is meghatároztatok, írd le ezeket is!
Nyolcadik éve azon dolgozunk, hogy Iskoláinknak kreatív, gondolkodó és ügyes tanulókat, középiskoláinknak előképzett diákokat, főiskoláinknak és egyetemeinknek jelentkezőket, vállalatainknak és a világnak mérnököket, kutatókat, feltalálókat és szakembereket, míg gyermekeinknek és a szülőknek reményt és biztos jövőt adjunk.

Célunk egy tiszta és élhető bolygó megteremtése az emberiség számára.
Ennek érdekében az elmúlt években 4000 fiatallal dolgoztunk együtt, összesen több ezer, vagyis sok TONNA berendezést javítottunk meg!

Kreativitás, tudományos kísérletek! Egyéni és csapatmunka, garantált tudás és sikerélmény!
Fizika-, Matematika-, Kémia-, Elektronika-, Technológia-, Szoftver-, Hardver-, egyszerűen, érthetően és játékosan!
Írd le a HR-aktivitás pontos menetét! Milyen alapgondolatok mentén zajlott a megvalósítási stratégia kialakítása? Mi volt a stratégia, amivel a fenti célokat el kívántátok érni? Milyen lépésekben zajlott a megvalósítás?
Módszertanunkra jellemző:
Újragondolja az élménypedagógiát, mivel a gyerekekkel együtt fejlődik módszertana.
Semmiféle előképzettséget nem igényel, érdeklődési kortól függetlenül alkalmazható.
Kreativitást, mérnöki tudást, technológiai intelligenciát, műszaki rálátást, logikai gondolkodást fejleszt.
Ötvözi az elmúlt évtizedek technológiáit a legmodernebb ismeretekkel, kutatásokkal, fejlesztésekkel.
Felkarolja a fiatal generációt, segíti őket az “életre való felkészülésben”.
Támogatást nyújt abban, hogy a fiataljaink megfelelő pályát válasszanak, ökotudatos szakemberré váljanak.
Írd le milyen eredményeket értetek el a pályázati HR-aktivitással? Milyen volt a lebonyolítás fogadtatása szervezeten belül / kívül? Amennyiben meghatároztatok előre KPI-okat, mennyire sikerült ezeket teljesíteni? Milyen hatást gyakorolt az aktivitás a szervezetre? Milyen visszajelzések érkeztek az aktivitásokkal kapcsolatban?
2024-re, csaknem 500 SNI / ASD, autizmussal és fogyatékkal élő fiatallal működtünk együtt!
Írd le, milyen hatást gyakorol a projekt / aktivitás a szereplőkre? Milyen előnyökre tettek már szert a programban érintettek?
Több, mint 100 TONNA újrahasznosított berendezés
95%-s újrahasznosítás-jósági ráta
550 db javított számítógép és laptop
300 db monitor és okos TV és több, mint
400 db működő / javított mobiltelefon
Összesen, több, mint 4000 db javított berendezés!
Mi volt a legnagyobb kihívás a projekt során? Mit csinálnátok másképp? Mi volt a legnagyobb tanulság a projektből?
Az elmúlt négy év bizonytalanságait túlélni úgy, hogy a gyerekek a legnagyobb biztonságban és minőségben kapjanak megfelelő tudást.
Mi az az EGY megkülönböztető jegy, amitől igazán sikeres lett a projekt?
A gyerekek zsenialitása az, amitől sikeres a projekt.
Nevezz meg a folyamatban részt vevő kollégákat. Írd le mit tett hozzá a folyamathoz!
Gajdács-Leszkó Georgina – Feláldozta a családi házunkat és az összes szabadidejét 🙂

VIDEÓK

Vissza